pátek 13. září 2013

Reklamace a Inventura..:)

Stín je v pořádku doma, za mnou zážitková smršť a s ní vlastně všechny vrcholy letošní "sezóny", dá-li se to tak říci:).. což znamená jediné... dostaví se zákonitě únava, zážitková "kocovina" a potřeba se zase trochu srovnat, nalézt směr a neztrácet při tom radost...

Navíc, teď vlastně s výjimkou jediného běhu do práce jsem v posledních 2-3 týdnech vlastně neběhal vůbec sám... Nevím, jak vy to máte zařízený, ale u mě je vlastně podmínkou k úplně pohodě mít naběháno určitě procento naprosto "jalových" km, které běhám sám, často bez účelu.. nebo turistických, kdy se někam vypravím a prostě běžím... V takovém "očistném" běhu se snažím běžet co nejdéle -- dokud mám "zásoby" a čas. Všechno - problémy, starosti, napětí - postupem času že mě odpadá, všechno, co se mi mele v hlavě je nakonec umleto:), uklizeno a já cítím jen báječnou únavu a klid...

No, musím po pravdě přiznat, že včera jsem se vrátil domů že služební cesty silné rozštelovaný:)... přijel jsem domů.. otrávený, unavený, chtěl i nechtěl jsem jít běhat.. a v ten moment začalo šíleně pršet, co pršet, lejt začalo... Koukám na to dopuštění se zoufalstvím v oku. V tísni největší si vzpomenu na hodiny marxismu-leninismu a na stěžejní dílo V.I.Lenina.."Co dělat?":). Rozhodl jsem se tedy nikoliv pro proletářskou revoluci, ale spojit tu sprchu venku s prací a s něčím užitečným. A tak jsme po chvíli přemlouvání (nakonec jsem si stejně vzal vodítko) do toho dopuštění s Deri vyběhli s velkými nůžkami na živý plot a začali zase prostřihávat cesty, hlavně větve šípkových keřů a akátů.

Tady musím udělat malou vsuvku. V minulých dnech, když jsme běželi po cestičkách a stezkách v údolí se Stínem jsem si uvědomoval, že... že "mi" to zase zarůstá a vědom si prosté pravdy -- pokud to neprostřihám sám, těžko to za mě někdo udělá.:).. Prostě plánoval jsem to "někdy" udělat:). Jenže zrovna včera ráno tam pobíhal Advid a hned mi nechával vzkaz a fotku.. že tady má "reklamaci" že mu na některých stezkách nešlo probíhat, že u obrázku mám GPS souřadnice a jestli by to nešlo co nejdříve prostříhat..

Samozřejmě, že šlo!!:) Tedy promoklí jsme s Deri až na kůži, 10km za dvě hodiny? OMG!:) .. Po pravdě moc jsme neběhali, ale o to víc jsme stříhali:). Věřím, že jsem se hodně "očistil" .. snad i nabil nějakou energií, naštěstí snad nenastydl:). ... Neříkám, že jsem definitivně vyhrál.. ale zatím neprohrávám:) a nevzdávám to, což mi přijde nejdůležitější.

Věřím, že dnešní pátek ve spojení s čertovskou 12:) mi bude nápomocen a až dorazím domů a udělám potřebné opravy na domě, zapojím se do úklidu, něco maličko urovnám na zahradě... tak chci vyběhnout zase jen tak.. nevím kam.. vezmu vodu, kousek chleba nebo fidorku a budu jen tak běžet.. jen tak nechat plynout svoji mysl dokud to půjde...

Všemu zdar! Ultra zvlášť! 12:)

PS. Pár dokumentačních záběrů z reklamačního oddělení.. Mimochodem, to GPS na mobilu ti Advide neukazuje moc přesně. Naštěstí to tam znám:).
Původní reklamace (začátek stezky):



Odpověď reklamačního oddělení:




Samozřejmě jsem vzal z gruntu i cesty na louku, k louce a následně do lesa..:) [Slunéčko tam teď chce běhat, tak ať se pohodlně proběhne(me)..:)]. Stejně teď musím nosit malé nůžky s sebou na vzdálenější místa...:).

 

21 komentářů:

  1. inspirativní!
    hned zítra beru místo psa motorovou sekačku, konečně nebudu mít mokro v botách po běhání po lukách :-).
    A provětrám ty mrchy klíšťata, co mi zkazila celý léto.
    Radomír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Radomire, kdyby se mi povedlo se treba dostat v loterii na WS .. tak budu potrebovat potvrzeni, ze jsem na uprave a udrzbe stezek stravil dany pocet hodin.. Ta legrace, az si pujdu na spravu prokopskeho udoli na sady, lesy zahradnictvi hl.m. Prahy pro potvrzeni.. To by byla ta spravna legrace..:)
      Tak udrzbe zdar! 12:)

      Vymazat
  2. Pěkny Honzo Takovejch lidi vic a možná by i ten Lenin měl v ledčems pravdu :))
    Jo když už stříhaš a meješ ty stezky tak bys po sobě mohl i vytřít :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tuhle mi povida moje nejmilejsi, jasne slunecko... ze se ji zda, ze se hejbe jedna dlazdice pod mostem na chodniku a ze je to neprijemne.. jestli bych si tam nezanesl neco pisku a cementu a nedal to do poradku!:)
      Tak nevim...:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Příště až Ti David napíše reklamaci, sděl mu místo a čas a přines mu druhé nůžky... ;o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je dobry napad.. az tu bude priste, vyrazime prostrihavat.. Hned mu to reknu! 12:)

      Vymazat
  4. Posilam souradnice dalsi reklamace stop nuzky vem co nejvetsi stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), kazdy mame svoje.. jsou obdobi, kdy jsem jako ty.. beru s sebou do kapsy igelitku a obcas posbiram nejake ty odpadky.. Nedela mi to dobre kolem toho behat:).. at se dari! 12:)

      Vymazat
  5. Honzo, až poběžíš někdy směrem na Slaný, mohl by jsi mě prosím prostříhat tu stezku (po zelené TZ) z Přelíce na Štemberk :-) Kdykoliv jsem tam od jara běžel, vždy jsem si na tebe vzpomněl - nevíš čím to asi je? :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to zni sice zajimave ale je to dost z ruky!:) Treba se tam nekdy dostaneme spolu.. privezu nuzky.. a udelame nejaky "happening"..:)
      Udrzbe trikrat zdar! 12:)

      Vymazat
  6. Bezva, teď budu za stříhacího tyrana, co Tě vyhání v dešti řešit reklamace. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ne??? :)
      Jak mi poradila Leona, priste ti pujcim nuzky a zapojis se..:)
      Behani zdar! 12:)

      Vymazat
  7. Ty jseš neuvěřitelnej!
    Občas také dělám během běhu dobré skutky, ale tohle :)
    Dávám palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RVM: Tak ja bych to strihani nebral jako "cisty" dobry skutek.. Dobry skutek je neco co delame primarne pro ostatni, bez ohledu naroku na odmenu a tak... Tady jsem to pochopitelne delal taky pro sebe, pro svoje Slunecko a pro svoje kamarady:).. navic jsem byl takovy trochu min vesely, takze to bylo i vlastne lecebne strihani:).
      Tvym dobrym skutkum zdar! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  8. Jako sousedka, co tudy taky pobíhá, zasílám reklamačnímu oddělení VELKÝ DÍK za zvelebení tak oblíbené trasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně koukám na ty fotky pořádně na počítači a mám takový pocit, že reklamační oddělení bylo jinde. :D

    Budeš si Honzo, muset nahrát mojí trasu do Garmina a běžet podle ní. Ten úsek s Kavalírky můžeš vynechat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No az zase nekdy zabloudis do Prahy.. Pokud to zase vsechno neobehnu do te doby..:).. tak muzeme vzit nuzky a vyrazit na inkriminovana mista spolu..:)
      Ja ted bral hlavne sipkove kere a akaty, co se v destich rozvalily do cest a neslo uz poradne behat ani po "hlavnich" trasach..:)
      Ted mam male rucni Fiskar pakovky.. s temi beham a tuhle neco strihnu/ulomim.. abych udrzoval probeh:)..
      MSF! 12:)

      Vymazat
  10. Jee to jsme te meli vyuzit kdyz jsi byl v NM, po tech vsech destich je to neuveritelne zarostle a ted jeste casti stezek jsou odplavene (misto stezicky, koryto reky).. Uz minule jsem si rikala ze musim vzit nuzky ale potrebovala jsem dat dlouhy beh tak jsem to s par skrabanci jeste probehla ale po poslednim asi tydenim pravidelnym slejvaku uz to asi bez nuzek nepujde.. Behu zdar! Jinak neboj pristi rok zase budou nejake pekne zavodiky, doufam ze se nam podari se na nejakem sejit! Dej vedet az bude zapis na ZG ;-) Nika

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...