středa 17. dubna 2013

Stínohra:)!


Ráno teď pobíhám po údolí, těším se z hry světel a stínů:), slunce a ranní mlhy v prokopáku vypadají kouzelně.

Je fajn, že oba dva dubnové závody jsou šťastně za mnou a že jsem si je oba naplno užil... Teď už se nemusím ani ve skrytu duše zabývat nějakým časem nebo závoděním... Pravda je, že mám "maličko" výčitky.. Deri na mě při běhu kouká děsně zamilovaně, jako by tušila, že za pár hodin kopnu do vrtule a zmizím, co víc, že skoro celý měsíc doma víc nebudu než budu. Moje nejmilejší, jasné slunéčko, zřítelnice mých očí, taky na mě kouká s určitou výčitkou, ale je to tak...
... Do odjezdu (tedy přesněji do odletu) zbývá doslova pár hodin a tak se musím přenést přes vlastní výčitky a těšit se na výlet za Stínem..

 Postupně se balím, přemýšlím, co všechno narvat do mého "malinově-růžového kuférku"... Sice se na mě na letišti dívají trochu divně, ale má tak skvělou barvu že ho hned ho najdu! Optimalizuji, co na sebe, abych mohl odvézt všechny dary, blbosti a pár svých běhácích věcí. I když hromady vypadají velké, a moji blízcí si že mě dělají legraci, že když bude nejhůř poběžím jen v trenýrkách, nebo nejlépe ať si běžecké vezmu rovnou na cestu :)... myslím, že všechno v pohodě:) narovnám do kufru.

Aby toho nebylo málo, můj syn mi doporučil při přípravě na cestu sledovat TV seriál Breaking Bad (český Perníkový táta), který je o 50-létem učiteli chemie, který se (pod tlakem okolností -- choroba a problémy -- změní v drsného výrobce drog). Nejdříve jsem nechápal, ale při sledování prvního dílu jsem vše pochopil. Krajina mi připadá taková známá, povědomá... a ejhle. Celé se to odehrává v Novém Mexiku, v Albuquerque a v Los Alamos!:).

No co... Jsem vítací typ.:).. Musím se nejdříve rozloučit, abych se mohl zase vítat:). Prostě teď jedu na výlet s kamarádem spojený s běháním a se stanováním... I přes ty moje výčitky a zmatky v přípravách jasně cítím, že se něco zase děje:), ať už chtěně nebo nechtěně... Například Stínovic rodina posílá nějaké drobné dárky:), samozřejmě všechno včetně mého již tradičního kontrabandu -- fernetu a hořčice -- narvu do kufru:), ale jak se tak tím probírám a urovnávám, tak zjišťuji, že v tom jsou dvě balení kafe a nějaký věci v prášku!!! Drogový dealer je opět na scéně! Breaking bad..:). Jestli mi tentokráte celníci neprolustrují všechny tělní otvory, tak nedělají svoji práci pořádně:).

Všemu zdar! Kamarádům, manželkám a ultra zvlášť!

Nic neslibuji, ale všechny pozdravy vyřídím a udělám všechno pro zdar našeho výletu. Žít se musí! Držte nám palce! 12:)

13 komentářů:

  1. Ahoj, přeji klidný let a shovívavé celníky. (120kg afroameričanka s jižním přízvukem není ideál). Do letadla doporučuji četbu: RNDr. Josef Hausmann - Základy mužského šovinismu (nepůjčovat manželce).
    Radomír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc!!! Predstav si, ze asi nejhorsi a skutecne prohlidku telnich dutin, luxovani pocitace.. mam s jednou bytelnou celnici tmave pleti..
      Knihu si musim sehnat a precist! Zatim, 12:)

      Vymazat
  2. Ahoj Sourozenče/ Honzo. Užijte si to. Dnes jsem četl krásnou myšlenku: "Doing your best is taking the action because you love it, not because you're expecting a reward". MSF Maty/ Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezka myslenka! tak to ja vetsinou "delam, co muzu" :) .. moc rad jsem Vas videl u 1/2M. Dik a MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Honzo, přeji ti, aby sis maximálně užil běhání a stanování a vlastně celý výlet za velkou louži :-) Klidný let tam i zpět. MSF a běhu Los a Lamos zdar :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Navazu na Bubovy verse: Klidny let tam i zpet, kazdy den piv dej pet! Zdar a silu vsem losum a lamam.

    OdpovědětVymazat
  5. Navazuju na April absolutnim rymem: Piv dej pet nebo sest, uhanejte o sto sest! Ultra zdar!

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyz se v Los Alamos spoji dve podkriticke mnozstvi endorfinu, musi to byt super vylet ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, přeju hodně sil na trati! Uží(te) si to. Běhu zdar!

    OdpovědětVymazat
  8. I když ses důkladně balil, nezapomeň, že bys měl na závod něco zapomenout nebo splést! Letos se ti to už dvakrát vyplatilo :) Krásný výlet přeji!

    OdpovědětVymazat
  9. Dovez mu fidorky a hlavně at máš hodně pěkných zážitků.

    OdpovědětVymazat
  10. A já podle nadpisu myslel, že už jsi v USA a hrajete si se Stínem. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslim že za chvíli nasedáš do letadla tak si užij cestu a prohlidky a pěkně si to na Zane grey užij :)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...