čtvrtek 8. března 2012

10.000 km v mogulu mám...:) aneb duše ženy oslavuje MDŽ

Duše ženy si dnes ráno ve mně zpívala jako slavíček. No nejdříve tak nesměla pípala, že bych to s tím běháním zase nemusel přehánět, protože zase napadla ta bílá kaše, práce kolem hromady a já?... Musím vyrazit po svých do práce.. Přesně jako ten slavíček - ten si taky musí vrznout i kdyby měl zmrznout ...a že tomu u mě zase tolik nechybělo, protože jsem měl pod bundičkou jen tenké tričko:). Prostě zase se to všechno sešlo a ani jsem se nijak nesnažil!:)

Po úspěšné K10 to bylo jako na houpačce. Někteří se tradičně pobavili - ať už můj styl běhu, bunda kolem pasu, absence zavěrečného sprintu nebo prostě jen ten cíl běžet 10 v co nejlepším zavodním tempu.. Kamarádi ty moje úlety chápou a radují se se mnou. Mě to těší a přesně to odráží můj přístup k životu i k pobíhání... Pro úplnost dodávám, že se mi jiní otevřeně vysmáli, že takhle jsem ke stáru prý promarnil jednu z posledních šancí mít čas na 10k začínající 3... Upřímně nějak jsem to nepochopil:), protože jestli budu ještě dlouho běhat - jak bych sám chtěl - tak mě dosažený čas na trati vůbec netrápí. Na druhé straně, pokud by se to v budoucnu nějak zvrtlo, tak mě zase dosažený čas v minulosti těžko potěší.:)

Prostě jeden závod je za námi a spousta hluchých, jalových a radostných km přede mnou, jaro na krku, není to nádhera? A jak jsem tak dneska po ránu bojoval, jestli běžet nebo neběžet, tak se mi opět vybavila slova Běžícího stínu, že právě v takových chvílích se něco buduje.. nemusí to být zrovna rychlost nebo síla nohou, ale já bych to viděl jako morální sílu a pocity běžce.. Přesně na to jsem myslel, když jsem se dneska plácal, padal a zmítal po namrzlých a smekajících se cestách v údolí..

A teď, dobíhám do práce a zanáším si běh do deníčku -- hlavně abych sledoval opotřebení bot a najednou mi vyskočí celkový počet km... do práce to mám zhruba 15.5km. Kdybych zaokrouhlil dolů, tak celková kilometraž je 10.011km, když zaokrouhlím nahoru, tak to vychází 10.012km.. Nevím jak u vás, ale mě téměř ukápla slza dojetí, jak jsem dostal hned krásný dárek k MDŽ. Tak jako tak nádherný číslo a pokud tak rychle počítám zpětně, tak jsem sebou plácnul:) přibližně na 10.000km! A pak že NÁHODA??:)

Odcházím příjemně rozhozen do sprchy, říkám si, aha tak takový pěkný předěl a zrovna v den, kdy ženy a i ti s duší ženy slaví svůj svátek..:)... tak mě to nadšení vykolejilo, že jsem se začal sprchovat a měl jsem přes rameno ručník! Tedy místo otírání ručníkem opět "osychačka".. nic se nezměnilo..:)

Když jsem začínal běhat, tak jsem si četl o různých předělech, řada lidí právě citovala 10.000 jako něco zlomového.. Pokud se něčemu věnujete tak dlouho, prý se věci změní... Nevím, jak u vás, ale u mě se to podstatné vůbec nezměnilo!!! A to je na celé věci to nejlepší.. Neustále dělám blbosti a neustále se mi dějí příjemné věci... Jen ať to vydrží, co nejdéle!!!:)

Hezky svátek všem ženám i nám modrým s duší ženy!

12:)

PS. Hned jsem si dal pro jistotu ještě jeden dárek, aby se neřeklo, že jsem dostal jen jeden:). Mám svůj vlastní klíč od zdejší sprchy!!

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Diky moc!!! Nejlepsi je, ze bych to malem prebehl..:)
      Ale to asi ukazuje tu relativitu tech predelu.. clovek se s nimi ma poradovat a tesit se na ty dalsi.. MSF! 12:)

      Vymazat
  2. Gratuluji. Já jsem nedávno registroval u sebe 3333 km, evidentě mám ještě kam růst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodne!!! Jako spravny clen modreho tymu urcite to brzo zmenis na 33333 nebo na uplne jina silenejsi cisla:). Drzim palce, at si to porad uzivas.. 12:)

      Vymazat
    2. Diky za gratulaci k MDZ (karafiat si klidne nech od cesty haha, budu radeji slavit behem) a gratuluji k 10K. To cislo 10000 ma opravdu neco do sebe (Malcolm Gladwell: Outliers)! Ale pozor: na jare nevrze slavik, ale skrivan...

      Vymazat
    3. No to jsem to zvojtil:). Ovsem ja to vim.. budiz ale omluvou, ze jsem si post namastil behem 20minutove pauzy, abych na ty pocity nezapomnel a zustaly se mnou.. Protoze, kdyz se mi veci samy deji a delaji mi radost byl by hrich si to nezapsat na horsi chvile.. At ti to beha! MSF!

      Vymazat
  3. Ses dobrej Honzo ! Ses dobrej Honzo !
    A k té promarněné desitce je to jen slepá závist která jim nedovoluje chápat :) Taky sem to mohl dat za 25 a nedal a nebrečim :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ovsem tohle je hlaska:)... to si musim zapamatovat.. chtel jsem to dat za 34:), nedal, ale nebrecim..:).. Fakt super. MSF!

      Vymazat
  4. Honzo, 10000 je opravdu krásné číslo, a když si člověk představí, co je za ním obsaženo různých nálad, pádů a zase zvednutí, pochybností a přemlouvání, ale i pohody a radostí, tak v tomto světle opravdu jeden závod není nic než kapka v moři. A znovu se mi vybavuje věta mého kolegy běžce: "Není až tak důležité jak rychle běháš, ale jak dlouho vydržíš zdravý, abys mohl běhat" Tak že ti přeji další desítky tisíc km do tvého "mogulu" odběhaných ve zdraví a s úsměvem na tváři :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik, ty ses sice skvelej zavodak, ale zaroven moudrej clovek a tak chapes moje ulety:)... Mozna to ani nejsou ulety.. Mozna si tim nejak:) uplacim beziska:), abych mohl radostne behat co nejdele a byl co porad stastnej:). At se dari!

      Vymazat
  5. Obrovská gratulace! Honzo, jseš fakt dobrej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je videt, ze me dobre znas:)... Presne takhle se pravidelne chvalim..:) .. Protoze, chvalit je potreba a tak se tady nezapomen hned pochvalit! Jsi take velky "komutator"..:). MSF!

      Vymazat
  6. Tak jsem včera taky slavil. A to číslo Tě určitě potěší. Bylo mi 21000 dní. Takže 20.3. můžu slavit ještě jednou, to budu mít 21012.
    Evžen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadherny cisla.. ja dneska s deri (uz ubehne 14.4!km za 1:27) oslavil prvni letosti 1,000km.. je potreba si delat radost..12:)

      Vymazat
  7. Honzo, taky gratuluju. Kdybys včera přiběhl k nám do čajovny, dostal bys kytičku (neživou, ale krásnou), protože všechny ženy, které včera přišly, dostaly k čaji malý dáreček. A nebo jsi mohl přijít ve středu na sárívlání - akce pro ženy a dívky k MDŽ. Fotky jsou tady:
    http://tinyurl.com/6nenvzv
    Určitě by ti to mezi námi slušelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je ovsem zatim pro me velka vyzva dobehnout az k Vam z Prahy:).. je videt, ze jste si to uzivaly..at se dari! msf, 12:)

      Vymazat
    2. No nevím, zatím se mi zdá, že jakákoliv výzva před tebe postavená je zdolána, zbořena atd.

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...