sobota 5. prosince 2009

Rozhovory během Adventu
= Adventní rozhovory v běhu

Hodně lidí si různě stěžuje na listopad. Asi bych měl taky, byl to měsíc šílených zmatků, ale vlastně proč si stěžovat? Určitě bych se rouhal. Sám osobně si nemám na co stežovat a listopad? Bylo nádherně, přidávám fotky z minulé nedělní (odložené) 20, nádherné proběhnutí, sice jsem jeste ve 2 hodiny jsem byl v práci. Jenže stres a starosti nemají nožičky:) a tak jsem je nechal daleko za sebou. To počasí připomínalo spíš jaro. Takovýhle listopad? Nemám žádný problém!!! :)




Tak ale už první adventní týden začal s ranními mlhami, deštěm, asi tak jak by člověk čekal:), dávám schválně stejný pohled na místo kudy typicky vbíhám do údolí. Ráno před sedmou šero a poetická mlha... no přesně takhle bylo houby vidět:) [už abych dostal tu čelovku než se nekde přizabiju:)!!! Doufám, že ano!!], ale když jsem se po 8 hodině vracel, právě vycházelo slunce nad stromy a opět nádhera!!


To mě dostává zpět k zážitkům tohoto týdne, které mají společný základ "adventní" rozhovory během mého běhání.

Například ve středu, po těch všech deštích, všude hromady bláta a co se nestane. Potkávám mladou ženu s totálně neposlušným psem, který je špinavý jako.. no jako prase!:) na mě skáče a na pokyny/příkazy "nech páníčka, fuj, páníček je fuj!!!:)..." pochopitelně vůbec nereaguje. Za pár jeho skoků jsem jako kdybych se v tom blátě válel taky:). [Naštěstí jsem ubránil roztržení elasťáků a trika/bundy:)]. Reakce mladé ženy jak noha:)... Povídá jedním dechem, "on je moc hodněj, hravej... já vám to kdyžtak aspoň vepředu očistím..., to nic není, to se vypere, "..:). Povídám, Vás asi doma moc nepustej ke slovu, co?...:) Ona proč si to myslím? Já, no že obstarala celou konverzaci i za mě, protože aspoň "to nic, to se vypere" bych asi měl řici já, ne? :), ale abych ji zbytečně nedostal do nepřímného pocitu, je přeci advent, ne? Tak řeknu s tím běžeckým přihlouplým úsměvem "to nic, to se vypere" a běžím dál... Ovšem po pár metrech slyším nadávání a "nech páníčka, fuj, páníček je fuj!!!:)..." a opět její "on je moc hodněj, hravej... já vám to kdyžtak aspoň vepředu očistím..., to nic není, to se vypere, "... Inu kouzlo adventu:) [pán patrně nebyl běžec, nebo nevnímal advent, protože nadával jak špaček].

To ve čvrtek jsem si to užil taky. Málem mě srazil jeden cyklista na asfaltové cestě ze Stodůlek do Hlubočep. Tak tak jsem stacil přeskočit přes svodidla [přitom všude hafo místa!!!].. Na obrátce v Hlubočepech ho vidím jak tam odpočívá u kola. Povídá, "sem koukal jak ste skáknul přes ty svodidla, úplnej džems bond":)... No co byste mu řekli, deb.lovi?:)... Povídám, normální tréning, nejhorší je vždy srážka s blbcem:), ale máte pravdu, jsem v kaskadérským týmu tady na Barandově:). "Fakt jó? Ty vole?!!!" No opravdu, s bratrem tady teď něco trénujem.. Myslím, že konec a běžím pryč, nicméně jak tam pobíhám po údolí, tak ho za 1/2 hodiny potkávám zas... Hrne se ke mě jako starej známej a já říkám, to si mě asi s někým pletete... Určitě s bráchou, my jsme dvojčata a často nosíme i stejný hadry, pracujem v jednom týmu... On hned nojo, fakt, ty vole... Úplně stejný chlapi, ja se po... Ale teď jak koukám máte jiný brejle!! :)

No zkrátka ani advent není prostý velkých zážitků, jak říká doktor Vlach v mém oblíbeném Saturninovi, pokud člověk nemá dobrodružství a legraci v sobě těžko ji hledá na exotických a veselých místech:).

Jinak týden šílený - jako tradičně - ale už mám ubráněných 52km[to a jak jsem dnes po pracovním maratonu 8-18, dospurtoval domů a dal 12km mě naplňuje neuvěřitelnou úctou:)], zítra přijdu dřív a věřím, že dám --musím -- odloženou 23km, tak snad bych opět měl být na 75.

Ať se nám vesele a dobře běhá! Jak reagujete vy? Taky máte toho poťouchlého čertíka v sobě?:)

PS. "Maličko" jsem zakufroval:), takže nakonec skoro 25 místo 23, plán splněn:)!
PPS. Rikal jsem o vaze, ze na ni budu pracovat. Po maratonu ve stromovce zacinala jeste 85, ted uz zacina 83(!), jsem pysnej..:). Myslim, ze pristi tyden, i kdyz zacinaji vanocni besidky je cas zautocit na 82 [tim padem vic nez definitivne padla meta 20kg od ledna]. No, je cas koupit nove obleceni!:)

3 komentáře:

  1. Ty máš fakt neuvěřitelný historky :o) Jak bych reagovala nevím, ale určitě ne tak humorně.

    K té váze - kolik máš v sobě ještě tuků, měřil sis je?

    OdpovědětVymazat
  2. No kdyz jsem byl v lednu na zatezovem testu na FTVS, tak mi tehdy merili, ze tukuprosta tkan je 76.5kg. Urcite jsem od te doby nabral i nejake svaly, takze to se zbytkovym tukem nebude tak strasne, ostatne ja uz jsem celkem "stihlej chlapek":), aspon vsichni moji znami jsou tim ovlivneni a kazdej chce zacit podle toho behat:).
    V lednu dam novej zatezovej test na novou sezonu:). Dik za podporu!

    OdpovědětVymazat
  3. To já mám váhu šibalku, ta mi tuky hlásí. Bohužel to není nijak extra lichotivé číslo a stále patřím do skupiny Nadváha.
    Ale zase je to jediný pořádný ukazatel, podle kterého se dá posoudit, zda člověk hubne nebo ne. No, ale to Tebe už vůbec nemusí trápit, u 20 kg je jasné, že se skutečně jedná o úbytek :o))

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...