sobota 12. prosince 2009

Blativááá, nebo spíš blátivé veselé bězecké příběhy:)

Druhá adventní neděle začala odloženou 23, ve finále to bylo sice 25, ale já se pro krok či km nezlobím:)... Hned jak jsem dorazil z práce jsem nelenil, slupnul banán a vyrazil ven. Měl jsem naplánovaný takový hezký vnější okruh kolem Prokopského údolí, mezi kopci, polními cestami, výběhy s kravkami, no fakt nadhera -- jakobych byl na vesnici. Jen občas se na obzoru objevilo panorama paneláků či Prahy. Pár fotek hned přikládám..


Jak je doufám jasně vidět, všude bláta, takže běh připomínal chvílemi krasobruslení a ty piruety:), ale postupně k mému super zážitku. [neříkal jsem, že já ty trapasy a veselé historky přitahuju?:)]. Tak si tak krásně běháčkuju, mám za sebou tak 15km a sbíhám v postupně zapadajícím slunci blátivými cestami zadem k Holyni.. viz foto..

Sbíhám v lese z kopečka po cestě, kdy bláto je ještě pokryté vrstvou listí v tom za zatáčkou u cesty na bobku mladá žena :)... evidentně v pozici, která poskytuje tělu tolik potřebnou úlevu:). Najednou se na scéně objevuju já, žena znejistí, [pro úplnost dodávám, že na druhé straně cesty je její pes:)], pes zaštěká a já se snažím řici něco na způsob, že se nekoukám, že jen probíhám:)... Jenže jak jsem se snažil poctivě nekoukat:), tak jsem nečuměl na cestu, smekly se mi nohy a ja jel a kutálel se po tom blátě, až jsem skončil přesně před ní. No nemá to chybu:). Žena červená, já taky [mám červenou bundu:)], žena trochu těžce dýchá - já taky [možná jsem sbíhal přeci jen rychleji než optimální tepová frekvence:)]... Pro svobodné optimální na seznámení, už hodně tabu padlo a to jsme se ještě neseznámili.. No, jsem ale šťastně ženat, takže vyskočím, rozloučím se naprosto nesmyslně se slovy, "mějte se, rád jsem vás poznal":) [nefotografuji!:)] a běžím pryč.. No smál jsem se celou cestu a že mi ještě asi 10km zbývalo..:))..

Takže s temnotou o adventu zatím bojuji velmi úspěšně:), teď jsem doběhl sobotní lehkou 18 [velký M mi vysvětlil, že optimální je po třech týdnech dát jeden lehčí] - zítra jedu k rodičům na návštěvu a čeká mě po návratu už jen 12km, celkově 66 (tedy o 10 méně než minulý týden), ale příští už bych měl být zpět nad 70, téměř u 80km... Když jsem se na popud Ďuriho zeptal velkého M, jestli to není moc na "starou lamu":), bylo mi odpovězeno:

.."v prosinci už se pokládají základy pyramidy. Navíc čím je lama starší, tím potřebuje základy mohutnější :)"

Moc mě to potěšilo, dalo mi to opět "řád a smysl", 2.ledna mám na sobotu podle plánu 32km výběh, takže jak na nový rok, tak po celý rok:).

Mějte se fajn, dnešní den byl opět veselý a zážitkový, [foto z dnešního "výběhu"], ale to už bylo moc dlouhé, takže příště..:), ať nám to dobře a radostně běhá!
Co vy -- odpočíváte nebo jako já (starší lama) :) budujete ty základy pyramidy? :)

2 komentáře:

  1. Já, ležíc u TV, či sedíc u PC, si jen čtu, jak ostatní budují základy, a obdivuji, že do toho marastu na cestách vnoří své (jistě) milované běžecké botičky. Mě by jich bylo líto... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Boticky mam rad, ale jeste radsi beham:)... Staci voda s mydlem, umejes v kbeliku a jsou jako "nove"...:).. Ja to parkrat za sezonu udelam no a pak uz maji sve "odbehano" a je treba je vymenit za nove:)... Tak ted s oteplenim, at se ti hezky vybehne..:)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...