neděle 29. listopadu 2009

Soutěžím o titul (vzorná) lama roku:)!

Už na mě prasklo spousta věcí:), například někdo odhalil, že jsem "duší žena":), což je skvělá hláška a souhlasím, ovšem nejlepší je, že asi fakt soutěžím o titul (vzorná) lama roku! Asi to vyhraju, protože mezi běžci, co já znám jsem jediná lama a tím pádem jsem i vzorná!:)

Týden byl nějak divně zmatečný:), asi slabé slovo pro týden, kdy by bylo potřeba se naklonovat, být nejlépe na dvou místech současně, kdy chyběl pomalu čas na to odběhnout na toaletu, ale pozor! Běhání jsem zatím ubránil. Sice bylo potřeba občas vybíhat hluboce před 7 hodinou nebo už za soumraku a já se tak těším na ježíška! Nějak z mých blízkých skrytě vypadlo, že bych mohl dostat čelovku, tak jsem si ji radši nekoupil (!) a moc se těším na "překvapení":) pod stromečkem! No posuďte sami, můj "noční telefon" (aplikace iPhone od apple) to zachytil následovně:



Ale klame to (dobrá aplikace), jen poslední snímek byl dělán za normálního světla, zbytek byl za šera:).

Dneska (v sobotu) jsem odjížděl z domova po 8 hodině a vracel se kolem 6, takže venku nepřipadalo v úvahu, synek si stěžoval, že jsem mu sliboval v týdnu squash a tak jsem dorazil převlíkl se, za hodinu udělal svých 12km na běhátku, převlíkl tričko a šel na hodinku mastit squash:). Sice tepovku 65 jsem zcela jistě nedržel, ale Miloš mi to jistě odpustí:). K dnešnímu dni mám tedy už 54km, pokud mi zítra - musí! - vyjde čas na přehozenou 20, tak 74 za týden už vypadá dobře! Držte mi palce!

A teď proč ta soutež...

Vlastně od té doby, co jsem začal běhat a co to na mě prasklo:), tak mi známí a různí lidé okolo radí, jak bych měl či neměl běhat. Dámy prominou, ale připomíná mi to takové ty rady typu, zkus vajíčkou dietu, Jitka shodila 5kg za 14 dní.. Ne zkus dělelou stravu, určitě to funguje, 6 kg za dva měsíce.. No zkrátka jsem se různě dozvídal, že bych měl běhat rychleji-míň-víc-vůbec-furt-2xdenně-slabsí týden-intenzivní týden... Fakt mazec!

Naštěstí já měl kliku. Mými rádci byly poznámky neúspěšných lidí na behej(furt).com, Ďuri mi pomohl moc a rady a vedení Miloše je neoddiskutovatelné.. Takže, já vždycky končím ty rady slovy (dle pravdy) "já tomu nerozumím..", ale znám lidi, co tomu rozumí, věřím jim a ti mi řekli, abych to dělal takhle...:). Určitě to lze dělat líp, s rychlejším efektem, ale já nespěchám. Zatím, co mi bylo porazeno, fungovalo. Tak nevidím důvod přestat věřit svým "guru":) a dělat nějaké experimenty"... Největší "legrace" je, že ve finále člověk zjistí, že většina těch "moudrých" se nezbavila zbytečných kg, neuběhla maraton nebo jej dala v čase výrazně nad 4 hodiny.. Zaplaťbánbů jedné důležité věci jsem se snad naučil od ultráka. Necítím potřebu je ponižovat, ani předělávat.. Takže když jsem například vyslechl jednu z posledních rad, jak bych měl intenzivně trénovat, abych získal rychlost a připravil se na maraton (dotyčný jej neuběhl, ale chystá se na "super" čas), tak jsem jen pokýval hlavou a příjmul to jako tradičně se slovy "víš já jsem taková běžecká lama, já tomu moc nerozumím, ale mně se to líbí a vyhovuje mi to tak, jak to dělám, nebudu to měnit". Ten člobrda mi řekl, že je to škoda, protože kdybych trénoval jako on určitě už bych měl taky 10km pod 50minut, jestli jsem zkusil Tesco 10? Že on měl čas hluboce pod 50 minut, mezi 48-49minut. Tak jsem věrný ultrákovi pokýval hlavou a (skromně) řekl, že se taky snažím a že jsem to taky dal pod 50minut. Už jsem neříkal, že to bylo v přípravě na stromovku, že jsem ráno běžel 8km a že jsem to dal pod 47min. Proč taky? 47 je přeci pod 50, nebo ne?:) A lepší je být lama [když jí koneckonců jsem:)], než se nějak vytahovat [není s čím:)] a zbytečně prudit. Moc hezky se mi potom běháčkovalo:) podle mého tréningového pláníčku:).
Mejte se fajn! :) Lama

PS. Jen tak pro pořádek, tu odloženou 20 jsem dal a tak skutečně končím týden s 74, měsíc s 237km. Nakonec není vůbec tak zlé, ale musel jsem "bojovat".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...