sobota 10. října 2009

Porodní bolesti

I jen letmý pohled do kalendáře naznačuje, že moje předchozí problémy určitě souvisely s "porodními bolestmi" :). Běhám nebo se aspoň pokouším běhat už přes devět měsíců a tak právě zrození běžce-hobika se pomalu chystá:)!

Ráno sice vybíhám čím dál tím později, přeci jen mě to šero drobet víc odrazuje [=v rámci dělání radosti, nutno koupit čelovku!:)], bojím se, že jak vidím výrazně hůř za šera, tak se akorát můžu někde přizabít, na druhé straně když zrovna neleje, i ta chladná rána mají své kouzlo. Abych citoval jednoho známého -- "Všude jsou ty hromady barevného marastu pod nohama, do toho svítí nízko to zatracený slunce a mrcha vůbec nehřeje" -- teď pokračuju já, "zkrátka parááááda"! :)




Všude čtu (a vnímám okolo sebe), jak lidé podléhají proměnlivosti nálad a jak se rychle hlásí podzimní splín. Můj dobrý známý jogín, co si ho často "beru do úst" :) mi to vysvětloval, že podzim patří zvýšené energetické dráze tlustého střeva, která působí především na psychiku. Abych ho pošťouchl, tak jsem mu řekl, aha, tak to análně kompulsilvni (=nasr.) chování lidí souvisí s drahou tlustého střeva? No tak vlastně (můj) běh je nejlepší obranou, protože jak už jsem na sebe prásknul, já během ranního výběhu, dříve nebo později skončím někde za pařízkem. Takže vlastně nechtěně, ale efektivně bojuju proti svému podzimnímu splínu:). Myslel jsem, že mě praští za tu provokaci, ale on jen tak moudré pokýval hlavou a řekl, jjo, to je uplnej žen! :) :)

Dneska v sobotu už jsem vlastně ukončil více-méně přípravu na maratón ve stromovce. Dnešních 20km (13 z nich v plném či lepším tempu maratónu) bylo posledním takovým delším proběhnutím, zítra se protáhnu na tradiční nedělní 12-ku:), a pak už je to v týdnu jenom takové "laškování":).

Příští sobotu, příští sobotu to přijde. Ale ať už to uběhnu (i neuběhnu) jakkoliv, je to hezký dárek jak k mým běžeckým 0-tým narozeninám, tak i k mým skutečným, které jsou jen o pár dní později. Symbolika jak hrom - Pražsky maratón ve Stromovce a já jsme stejně staří! Tak doufám, že mi zdraví vydrží co nejdéle, abych každý podzim je mohl oslavit během!

Držte mi palce, ať nám(!) to dobře a radostně běhá!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...