sobota 5. září 2009

Pako zůstane pako:)


Pomalu, ale jistě už začíná podzim. Po ránu je občas v Prokopáku zima, no jak v Charkově na nádraží. V úterý jsem ještě vyběhl s krátkými rukávy a krátkými šortkami, ale bylo asi 6 stupňů, šla ze mě pára jak od hrnce s bramborama, ale přečkal jsem to naštěstí ve zdraví:). No musím už si dávat pozor na výkyvy počasí a začít se podle toho oblékat, ne jako nějaký pako:)[aspoň to jsem si říkal v úterý]...
Ve středu jsem měl zahradnickou brigádu a tak jsem vyběhl plnit "plán" ve 4 hodiny, do největšího vedra, naštěstí to bylo jen 10km se 3 rychlejšími km, ale stejně [=jsem pako:)].
V pátek navečer jsem ve zmatcích odjel na chalupu, abych v sobotu po ránu zjistil, že nemám svoje "měřicí" potřeby, jednoduše můj POLAR. [neříkal jsem, že jsem pako:)?] V sobotu po ránu se mi navíc nechtělo, nechtělo ven jít běhat, poprchávalo, vítr foukal, navíc jsem neměl "své zařízení" a měl jsem zase jen krátké elasťáky, ale aspoň už mikinku:).
Jenže moje skvělá, hodná... manželka [jasné slunéčko:)] mě vykopala ven, že ona chce jít také běhat, tak ať se moc neflákám a nějak si to vymyslím. A taky jo, nakonec mám tu přesně změřenou jednu "rovinku" 1.5km (na chlup) a stejně nachlup je to od mých vrátek na konec té rovinky 3km. Tak jsem vzal svého iPhone, zapnul stopky a začal (předem) obávanou 3+21+3. Ale pako zůstane pako! :) Nějak jsem chybně odvodil, že by bylo dobře, abych tu rovinku běhal plus minus 7:30, no dřel jsem se jako blbec:), abych pak nakonec zjistil, že se stala "malá" chybička v úvaze, a že to znamená 15minut na 3km, tedy ~5minut na km (a já měl v tom počasí cíl tak 5:15-5:20 (deníček mi předepisuje 5:25). No měl jsem toho na konci plný zuby, bodejť ne, když běhám o tolik rychleji.
Ale konec dobrý, všechno dobré, v těch zmatcích minulého týdne jsem se opět držel treningového plánu, no asi jako ... asi jako zbloudilý křesťan bible:). Jakoby to byl onen pevný bod, přes který -- navzdory mým úletům, zmatkům, zapomnětlivosti a tak:) -- jsem nějak pevně ukotven v té životní vřavě:).
V sobotu dopoledne a odpoledne jsem ještě něco drobné popracoval na zahradě, ale únava z běhu dělala svoje.. Tak jen drobet odpočívat a těšit se nedělních 12 km v pohodě vojenského prostoru, žádný závod, jen pohodička..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...