sobota 1. srpna 2009

Vytrvalec je od slova vytrvat!!! :)

Tenhle měsíc byl učebnicový. Začal jsem tak mizerně, no skoro jako začátkem ledna, když jsem začínal s během. Ještě v půlce měsíce to vypadalo na "ručník do ringu":), tak to bylo mizerně, říkal jsem si, jestli já vůbec těch 100km za ten měsíc uběhnu, fakt mizérie...

Ale pak najednou jako bych si uvědomil pravý význam slova vytrvalec, že holt se musí vytrvat. Stejně jako ta ženská, co přešla jako první sama tu tibetskou plošinu a když se ji ptali, jak to dokázala, tak řekla, no dávala jsem nohu před nohu:). Asi tak, o tom to je, uvědomit si, že to vše je z drobných malých každodenních tréninků, které se nesmí odkládat, i když se nechce, nechce..:)

Duri mě hecoval, pochopitelně nakonec zvítězil, ale jeho 181 od mých 179 nakonec nebylo tak daleko a na to, jaký to byl strašný začátek, ten konec měsíce [poslední dva týdny 57 a 61.5] ukazuje určitě rezervy:). No níž zítra dám odpočinek, nic se nemá přehánět a od pondka se pokusím vkročit do nového měsíce a týdne, jak jinak než pozitivně.

Jako správný začátečník, greenhorn, si uvědomuju, že nejtěžší asi bude vytrvat právě v těchto měsících, kdy se zdánlivě "nic neděje", kdy je to o té "vytrvalosti", nejen v jednom běhu, ale v tom každodenním úsilí. Držte mi palce!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...