sobota 29. srpna 2009

Heslo dne: Zbytečně nepochybovat!

Když počítám začátek, tak už 4 týden běhám podle Milošova treningoveho plánu. Musím se k něčemu přiznat. Bylo pár okamžiku:), kdy jsem pochyboval, tedy hlavně o sobě -- v duchu jsem si několikrát řekl, jestli to mám zapotřebí:) se zase připravovat na maratón a co si vlastně od treningoveho plánu, já typický "hobik" běhač:) slibuju. Ale jak jde čas, musím přiznat dvě věci.

1.) Byl to dobrý nápad, sice to zní možná divné, ale udělal jsem si s tím fakt radost:). Vlastně mě ten detailní plán drží v pravidelném pohybu a vím, že "musím" jít běhat a kolik musím jít v daný den uběhnout a jak. Prostě mi to dává takový pravidelný rád a rytmus, asi jako pravidelně návštěvy fitka:) a "těžko" se mi to podvádí:).

2.) Miloš to fakt umí! Ne, že bych o tom pochyboval, ale říkal jsem si, jestli to, co "předepsal" :) bude fungovat na mě, starého začátečníka, ale musím říci, že naprosto ano. Dokonce cítím, že se zlepsuju týden od týdne, v sobotních delších bězích se mi zlepsujou časy a místo abych v nich "odevzdával" sílu, i když běžím čím dál rychleji a dále, tak v nich sílu a vytrvalost získávám!

Minulou sobotu jsem byl na 13 "tempových" km o 3min lepší než "plán", tento týden jsem byl na 17km [1:28:20] o víc jak 5 minut lepší než plán... FAKT TO FUNGUJE! :), uvidíme, jak se příští týden poperu s tempovým 1/2M, když při tom ještě budu muset předělat všechny květinové záhony a pod.:), ale už teď to vidím pozitivně.:)

Proto si dovolím shrnout své poznatky posledních dnů do dvou základních axiomů. 1) Nepochybnovat o svých "dobrých" nápadech a za 2) nepochybovat o schopnostech svých guru.

------------


Zítra mi zbývá tradiční výklus (12km), s ní budu končit týden s neuvěřitelnými:) 69km, měsíc s 260(!), navíc dneska mám "výročí" 1414km, neuvěřitelně krásný číslo:). Tak ať nám to hezky a radostně běhá!

PS. Dnes v neděli byla po ránu už pěkná zima, až jsem si říkal, že jsem to s krátkými rukávy v údolí přehnal. Na trávě pomalu jinovatka, kouřilo se že mě jako z hrnce s bramborama:), ale konec dobrý, všechno dobré!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...