úterý 26. května 2009

Ptáci

Dnes jsem opět přemohl ranní lenost a vyrazil na obligátní 12km okruh krásami prokopského údolí, ale stala se mi taková nezvyklá věc. Jak bych to tak slušné řekl -- znicehoz nic se objevivsi holub mi znečistil trusem tričko:). No fakt holuba tam normálně nevidět, ještě já jsem byl pohybující se cíl, ale on nezaváhal ani chviličku a s přesností válečného pilota bombardérů, zasáhl cíl, tedy mě:). Z hlediska pravděpodobností naprosto nevídané, ale jak se říká, jevy s nulovou pravděpodobností se stávají nejvíce často!

Připomnělo mi to studentská léta, kdy při cestě na fakultu na malostranském náměstí jsem sice různé kličkoval, ale při "kobercovém" holubím náletu jsem vždy nějaký ten zásah chytil:). A to jsem měl takový "krásný" tmavé zelený kabát s kapucou [můj otec vždy nezapomel zdůraznit, že je to předválečná kvalita sukna :)], zato kamarádi si že mě dělali legraci, že když si dám kapucu , tak vypadám jak verze vojenského prezervativu vzor M23:). Na tom kabátě se zásahy ptačího vojska obzvlášť vyjímaly a zářily do daleka:).

Ale bylo to takové zajímavé připomenutí studenskych let:), hezké ráno, užil jsem si to, akorát to číslo na váze (vzhledem k obžerství ryb a mořských potvor na ostrově) se vzdálilo od 85 a blížilo k 87, no musím se krotit, jinak té 80 tak snadno nedosáhnu:). Zítra vyrazím se podívat, jestli ten holub ještě čeká na mě, nebo jestli to byla jen shoda náhod.

PS. Dnes (tedy ve středu) jsem po noční průtrží zase ráno vyběhl, cesty rozbředlé, bahno, drobné mžilo ale bylo to hezké. Akorát se po těch bahnitých cestách nedalo moc běhat (viz foto), takže hlavně silnice a štěrkové cesty. Konečný stav 13km, váha po 86.6, ale holub nikde!!!:) A to jsem to proběhl 2x:).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...