středa 8. dubna 2009

Středa = podpory třeba:)

No ještě, že si píšu, čím jsem na své "cestě" prošel, protože jinak už by mě to zlomilo:). V úterý jsem šel běhat a se zatínáním zubů jsem dál 11km, ale byl to fakt boj, navíc žádný čas:(. Bolelo mě (tentokrát právě) lýtko a fakt jsem to cítil.. Říkal jsem si no nazdar, takhle bych neuběhl ani 1/2M natož něco dvojnásobného.

Dneska ráno jsem šel hned běhat abych to snad "rozběhal" a drobet napravil:). Ve finále jsem dal 12km, sice už to nebylo přes bolest, ale stejně jsem se trápil:(. Na konci jsem měl ale dobrý pocit. Je potřeba to brát pozitivně, to, že překonávám takovou krizi už tak brzo po 1/2M se nedalo čekat (další bohužel asi čekají za dveřmi) o to je lepší, že se s tím vyrovnávám relativně dobře.

Tak jako tak, pokud nedám M letos, dám ho napřezrok nebo na podzim, přece se kvůli tomu nepos..:), ale zase nemá cenu věci vzdávat při prvním "lehkém" odporu:). Tak mi držte palce. Zítra jsem služebně pryč, ale večer bych mohl ještě aspoň 10-12 km zadusat, v pátek dát volno a v sobotu pokud mi bude přát počasí a zdraví zkusit něco blízké či lehce nad 20km.

Není to jednoduché znovu začínat víc běhat v 45, ale i přes ty problémy to stojí za to!

PS. K nesním číslům jen dodávám, že klidová váha už je standardně pod 90kg, váha po 88.1

PPS. Ranní pohoda v centrálním parku ve Stodůlkách:), aspoň tak jsem ji vnímal na začátku a konci..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...