čtvrtek 9. dubna 2009

Jak je důležité míti ... kamarády!

No ještě včera jsem se celkem trápil, [totiž to běhání v úterý bylo jako takový malý očistec;(] a dnes je skoro vše zapomenuto! Byl jsem služebně mimo Prahu, různé jsem se snažil "přemýšlet" jak to zvládnu/nezvládnu, když v tom mi přišel e-mail od mého vpravdě nejlepšího kamaráda:), který mi podstatně zvedl náladu a doufám, že zase navrátil na správnou "cestu".

Hned po 6.30 jsem si oblékl boty a vyrazil do prokopáku. Běhal jsem si po údolí, bylo to naadherný, zapadající slunce, cítil jsem kouř z ohně.. Idyla. Mordy má pravdu. Přeci kvůli tomu běhám, není to běhání v úkolu, běhám kvůli sobě a ne kvůli nějakému maratónu:). Jako připomínku si sem musím dát kus toho mailu, zlatá slova, musím si je číst hodně často!!! Fakt dík, máš pravdu!


---------------------------------
Jestli se jedná o to, že te táhne lýtko, tak to se asi pri desítkách nabehaných km týdne a všem ostatním, co ve svém hyperaktivním šílenství podnikáš, dalo ocekávat, že se telo nekde ozve, ostatne taky v našem veku, že jo. Dokud je to jen lýtko, tak je to zlatý.
Jestli máš problém s psýché, tak se taky myslím nic nedeje. Po tom 1/2M se jiste dal cekat jistý docasný pokles motivace nebo koncentrace nebo jak bych to rek. Každopádne si myslím, vyser se na svoje guru, co ti radí, jak máš zrychlovat a pridávat a zlepšovat se. Vyser se na svoje cíle, beztak jsi toho hlavního už dosáhl. Podstatne jsi redukoval váhu, prekonal pocátecní rezistenci tela i ducha, zabehl sis 1/2M, pokud mužu soudit, prinejmenším úspešne. A to všechno za ctvrt roku. Tak si proste behej dál jen tak, pro radost a pro ty krásný rána ve Stodulkách a já nevím pro co ešte, to ostatní prijde. Anebo ne. Jestli dáš 4/4M letos nebo príští rok nebo nikdy, na tom podle me vážne kulajz záleží. A když te neco bolí, tak si lehni a pockej, až to prejde. Ono to prejde.

A pamatuj si: všechno je v hlave!!
---------------------------------
Dnešní čísla, 11km v nádherné pohodě [dokonce na rovných úsecích i v standardním 5.40, v krosu to bylo horší, ale o co jde, že:)?], váha po 88.0. Ať žije Mordy! Přidávám fotky z dnešního večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...