úterý 17. února 2009

Zákon zachování všeho

Moji blízcí mě od běhání zrazovali se slovy, že existuje zákon o zachování rodinné hmotnosti -- teda, co já zhubnu, jiní členové naberou:). Ještě teď vzpomínám na zákon zachování energie, nebo na zákon zachování "pravděpodobností", jak jeden můj kamarád nazýval zákon velkých čísel, u kterého dodával zdar/nezdar - nazdar! A poté přestoupil studovat prý něco smysluplnějšího:). Same zákony, vše se prý zachovává, no nevím..

Jako statistik jsem spíš uznával ty Murfyho zákony, včetně zákona malých čísel v různých modifikacích (chleba padá na namazanou stranu, tramvaje na které čekám jezdí v opačném směru).. všechny tyhle zákony mají samozřejmě i matematické vysvětlení, ale co.. Ten poťouchlík v nás to může vysvětlit vždy zákonem schválnosti:). Ale nemusí to končit vždy špatně...

Jako dneska. Po ránu vyrazím běhat (zatím ještě furt na pasu-omluva Hanče), ale co se nestalo. brzo ráno, oba moje "pasáky" obsažené, stal jsem ve frontě.:( Jedna hodná dívka mě pustila se slovy, tak si zatím na 5-10 minut proskočte, my se pak vrátíme... Uběhl jsem si zahřívací km, slezl a jako správný praskač [přiznání je prý polehčující okolnost, ale větší třešní sazba] jsem hned přiznal, že bych potřeboval pasáček tak na hodinku půjčit:). Dívenka mě potěšila a řekla, že jestli na tom vydržím hodinu běžet jen v trochu slušném tempu, tak můžu..

To mě to navnadilo a místo intervalu jsem běžel klasický 10km, výborný čas (tedy na mě, pochopitelně), navíc já měl radost, že jsem nemusel čekat ve frontě. Líná huba, holé neštěstí:)

Do budoucna ovšem třeba jednat podle zákona zachování zdravého rozumu! Proto ve čtvrtek jdu na zátěžový test na FTVS, ať vím jak trénovat a zbytečně si tělo nezničím, nýbrž zachovám! Howgh!

Dnešní čísla: 10 km 56.30 (!), poslední dva km (5.20 na km) no jsem rád, váha po 91.5 (evidentně nehubnu, ale to není teď důležité)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...