úterý 3. února 2009

Jako kapky vody...

... udělají důlek do sebetvrdší skály, tak i já věřím, že pozvolná a soustavná péče nese stejné výsledky:). Teda je to těžký, když se mi dneska pěkně "pásovalo" -- tedy běželo na pásu:) -- a měl jsem sto chutí si přidat a zrychlit. Vydržel jsem a řekl si ne:)! Zrychlíš zase maličko a ve čtvrtek, to by se ti tak líbilo, starej blázne. Ted se tady honit, běhat jako splašenej, jenom to přepískneš a pak nebudeš moci běhat. Tak jsem si to "zakázal".:)

IMHO dodržet svůj plán a nezrychlovat nebo nezvyšovat zátěž je stejně náročné a potřebné jako bojovat s občasnou počáteční nechutí... Jjo, začátečník má možná těžký život, ale je kráaaaasný..:) vždy je to šílená pohoda, kdy člověk bojuje trochu sám se sebou, ale vlastně vždycky vyhrává. Ten pocit je super!

Dnešní čísla: 10km (64min, 9.2km/h), váha ráno 93.4, po běhu 91.7

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...