neděle 18. ledna 2009

Především vydržet!

Myslím, že to je heslo na tak následující měsíc/dva... Sice jsem včera běhal -- TV Prima by si řekl, že jsem si dal svoji pravidelnou dávku emocí:), ale protože je víkend, tak celkem logicky jsem si řekl, že dnes půjdu zas. A stalo to za to:)...

Teda, opět to byl zase boj, ale už na začátku mě to potěšilo.. Běžím si hezky na pasu, když v tom slyším vedle sebe dva namakance, jak se baví-jeden říká, podívej, tenhle maník je nejakej zarpurtilej dupe sice jako slon, ale běží jako blesk:) [říkám si hergot, že by mě ten chlápek znal, když v jedny větě použije dvě moje přezdívky?]... Ten druhej na to povídá, no včera tady takhle svižně dupal přes hodinu...

To mě fakt potěšilo.:)

Dnešní čísla velmi příjemná..Ráno 94.5, po běhu 92.6, 10km/67.5min

V úterý musím zas! Už to začínám potřebovat, to je dobře znamení:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...