úterý 20. ledna 2009

Hrdý budžes vytrval

Dnes jsem nastoupil do nového týdne s jasnou vidinou - konečně posunout standardní rychlost "pasové výroby" :) na 9km/h, maličko posunout vzdálenost (11km) a užít si to!:) Koneckonců, minulý týden jsem uběhl 40km, takže takový týdenní maratón:)...

Nikdo, kdo tím neprošel by nevěřil, kolik se najde lidí, kteří se snaží tě "odradit", -co blbneš, člověče, máš snad svý léta, ne? -ty máš mladou ženskou? ne? tak proč tak vyvádíš..:). Nějak mi to připomíná mladá léta, když jsem přestával kouřit.. Taky jsem nevěřil, že lidí, kteří věčně žebrali cigaretu, najednou chodili a sami nabízeli - čéče, ty startky dneska nějak dobrý, asi exportní várka:)... Jednoduše jsem hrdý budžes:).

Navíc jejich chování potěší, je to znamení, že opouštím tábor či kavárenské družstvo a jsem na přestupu do "sportovního" :)

Dnešní čísla- 1h (9.01km), 10km 66.5min, 11 km celkem, po běhu 93.5kg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...