neděle 25. ledna 2009

12 Chřipka jde, 34 Honza leží

Tak je to tady, čeho jsem se bál nejvíc... Že vypukne chřipková epidemie a já (podle trefných slov moji skvěle manželky) jsem slabší kus a tak určitě ochořím. Takže jsem přes víkend nešel běhat, ploužím se po bytě, sotva pletu nohama, slabý jak malé dítě, je mi blbě. Je to možný? Před pár dny jsem běhal jako veverka, teď mám problémy v bytě vyjít schody do patra.

Ale přeci jen něco dobrého to přineslo. Uvědomil jsem si, že se fakt na běhání těším. Už se nemůžu dočkat, až se zbavím choroby a vyběhnu!!! Tak mě to mrzí, jako nic.. Nečekal jsem, že bych si na běhání tak rychle zvyknul -- tedy tím myslím, že se mi to bude líbit -- a teď mi to chybí..

Takže chřipce zmar! Běhu zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...